Foloseste SEO ca un profesionist!

De cele mai multe ori, cei care detin un magazin online sau un business pe platforma virtuala, apeleaza ori la servicii externe, ceea ce este si indicat sau angajeaza o persoana care sa gestioneze bunastarea site-ului web.

In ziua de astazi, este usor sa gasesti serviciu online care sa ofere optimizare SEO la preturi foarte avantajoase. SEO a devenit aproape obligatoriu, iar ca regula nescrisa, multe magazine online doresc sa implementeze acest serviciu.

Optimizarea SEO depinde de mai multi factori, precum optimizare SEO On-Page.

Factorii SEO de pe pagina sunt acele elemente care se intalnesc pe site-ul dvs. web. Acestea sunt lucrurile pe care le controlati complet, ceea ce inseamna ca puteti lucra pentru a imbunatati acesti factori in timp, urmand cele mai bune practici pentru SEO. Acest lucru depaseste doar marketingul dvs. de continut pana la nivelurile mai profunde ale HTML-ului site-ului dvs.

Iata doar cativa dintre factorii SEO de pe pagina, care va pot ajuta sa va imbunatatiti pozitia de cautare:

Eticheta titlu – Eticheta de titlu de pe fiecare pagina indica motoarele de cautare despre pagina dvs. Acesta ar trebui sa aiba 70 de caractere sau mai putin, inclusiv atat cuvantul cheie pe care continutul dvs. il focalizeaza, cat si numele companiei.

Meta Description – Meta descrierea de pe site-ul dvs. web spune motoarelor de cautare un pic mai multe despre ce este vorba despre fiecare pagina. Acest lucru este folosit si de vizitatorii dvs. pentru a intelege mai bine despre ce este pagina si daca este relevant. Acest lucru ar trebui sa includa cuvantul dvs. cheie si sa ofere, de asemenea, suficiente detalii pentru a spune cititorului despre ce este continutul.

Subcapitole – Nu numai ca subtitlurile fac ca continutul sa fie mai usor de citit pentru vizitatori, dar poate ajuta si la imbunatatirea SEO. Puteti utiliza etichetele H1, H2 si H3 pentru a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga mai bine despre ce este vorba.

Linkuri interne – Construirea de legaturi interne sau hyperlink-uri catre alt continut de pe site-ul dvs.,  pot ajuta motoarele de cautare sa afle mai multe despre site-ul dvs. De exemplu, daca scrieti o postare despre valoarea unui anumit produs sau serviciu, puteti face legatura cu pagina produsului sau serviciului din postarea de pe blog.

Numele imaginii si etichetele ALT – Daca utilizati imagini pe site-ul dvs. web sau in continutul blogului dvs., veti dori, de asemenea, sa includeti cuvantul cheie sau fraza in numele imaginii si in eticheta. Prin includerea acestor informatii, va puteti da seama cum sa definiti ceea ce isneamna SEO. Acest lucru ajuta motoarele de cautare sa iti indexeze mai bine imaginile, care pot aparea atunci cand utilizatorii efectueaza o cautare de imagini pentru un anumit cuvant cheie sau o fraza.

Atunci cand plasati strategic cuvintele cheie si expresiile SEO pe paginile dvs., este important sa evitati supra-optimizarea. Google si alte motoare de cautare va vor penaliza pagina in cazul in care incearca sa foloseasca cuvinte cheie de prea multe ori in intregul continut.

In plus, doriti sa va asigurati ca fiecare continut se concentreaza doar pe unul sau doua cuvinte cheie. Acest lucru va ajuta sa va asigurati ca continutul dvs. este specific si relevant. Incercarea de a aborda prea multe cuvinte cheie dintr-o data poate avea un impact negativ asupra optimizarii motorului dvs. de cautare, intrucat de multe ori este necesar pentru continutul care nu este concentrat si mult prea sarac.

Distribuie articolul

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

rca-ieftin.ro