Tot ce trebuie să știi despre o firmă de mutări

Atunci când te muți în casă nouă, obiectele tale dragi devin o corvoadă, deoarece trebuie împachetate, mutate, cărate și ai nevoie de ajutorul oferit de o firma de mutari. Mutatul în casă nouă este întotdeauna plin de stres și griji, dar nu trebuie să fie astfel. Cu ajutorul unei firme de transport mobilaai parte de tot sprijinul de care ai nevoie pentru o mutare cât mai lină și mai rapidă.

  • Cine are nevoie de firmă de transport de mobilă?

Oricine se mută într-o noua locație poate avea nevoie de servicii de acest gen. O familie numeroasă, un manager care vrea să își instaleze angajații cât mai repede în noul sediu – timpul este important, iar mobilierul este destul de greu de mutat și manevrat.

Nu ar trebui neapărat să apelezi la vecini care să te ajute cu o mașina sau cu o duba pentru a muta lucrurile, pentru ca mai apoi să rămâi dator vândut. În schimb, poți apela la o firmă care să te ajute fără să strâmbe din nas sau să inventeze scuze pentru lipsa timpului. Ai parte de profesionalism, plătești un preț accesibil, scutești timp și efort, iar mutarea mobilei se face „cât ai zice pește”.

  • Cum funcționează o firmă de transport de mobilă?

Ei bine, pentru a chema o firmă de transport de mobilă tot ce trebuie să faci este să suni la numărul afișat pe site și să faci o comandă sau să completezi un formular online. Dacă nu ești sigur că îți poți permite un astfel de serviciu, poți să afli mai întâi prețul cerând o ofertă și apoi să faci o comandă fermă.

Vei ști de la început cât te va costa și poți stabili dacă vei apela la această firmă sau nu. Rămâne la alegerea ta dacă vrei să apelezi la ajutor specializat sau vrei să te descurci singur.

  • Care sunt pașii urmați de firma de transport odată ce au primit o comandă fermă?
  1. Echipa firmei de transport de mobilă se va deplasa la domiciliul sau sediul tău pentru a demonta mobilierul, apoi îl împachetează în folie de protecție și alte tipuri de materiale de împachetat.
  2. Se transportă mobilierul la autoturismul cu care va fi dus la destinație. Transportul se face respectând regulile de siguranță, pentru ca obiectele să nu fie afectate în vreun fel.
  3. Descărcarea mobilierului și cărarea pe scări până în apartamentul sau garsoniera dorită.
  4. Se montează mobilierul în forma sa inițială.
  • Cum va fi stabilit prețul serviciilor oferite?

Atunci când apelezi la o firma de mutari, prețul serviciilor prestate se va stabili ținând cont de autoturismul utilizat, numărul de persoane necesar pentru împachetarea și manipularea obiectelor și mobilei, numărul bunurilor transportate și serviciul de montare-demontare mobilier.

Pentru o colaborare cât mai reușită pentru ambele părți, se va stabili încă de la început intervalul orar în care se va efectua transportul. Cel mai important lucru când vine vorba de astfel de servicii este ca fiecare client să fie mulțumit de ajutorul primit și să scape de stres.

Nu mai menționăm de afectarea agendei zilnice atunci când vine vorba de mutarea mobilei in noua locuință. Timpul tuturor este prețios, mai ales al celor care vor să își înceapă cât mai repede viața într-o nouă casă.

Echipele care merg în teren pentru transport mobila au o experiență de 4 ani în domeniul relocărilor și pot să aducă soluții oricărei probleme imprevizibile. De aceea, nu ai de ce să îți faci griji. Totul va avea loc în condiții de maximă siguranță și mai ales, în cel mai scurt timp cu maximă eficiență.

  • Un sfat util pentru cei care sunt pe picior de relocare

Începe cu lucrurile de mici dimensiuni – dacă nu începi cu ele, este posibil să le uiți în vechea casă. Sunt greu de împachetat pentru a fi în siguranță, de aceea este bine să le oferi maxim de atenție. Procesul este migălos și ia mult timp până le vei vedea pe toate împachetate în siguranță.

Distribuie articolul

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

rca-ieftin.ro